17.7.11

PC junkies



Το καλοκαιράκι στην ακρογιαλιά
ένα λαπτοπάκι πήραμε αγκαλιά
Πέφτει φραπεδάκι, πάνω στα κουμπιά
Δώσ’ μου ένα πανάκι, μη σου δώσω μια μπουνιά

Εγώ κι εσύ, εσύ κι εγώ, μόνοι σ'ένα πισί
Ω, ω, ω, σ'ένα πισί

Ήταν η Αθήνα κόμβος δικτυακός
network και πακέτα και bandwith τρομερό
Δώσ’ μου ένα δισκάκο, δώσ’ μου και σιντιά
Θεέ μου, να προλάβω για να πάρω ένα backup

Εγώ κι εσύ, εσύ κι εγώ...

Τηλέφωνο χτυπάει, και κόβει τη γραμμή
Το πρόγραμμα μου σκάει, κάνω κοντρολ-αλτ-ντιλιτ
Τα bugs δεν έχουν τέλος, δουλεύεις και κολλάς
Μειώνω τσαντισμένος, megahertz του data bus

Εγώ κι εσύ, εσύ κι εγώ...

6 σχόλια:

  1. xaxaxaxaxa πολύ καλό! Δικό σου είναι ή κλόπιπέιστ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος7:44 π.μ.

    αχαχαχα Για Καλοκαίρι ειναι χάλια το σενάριο να τη βγάλεις μπροστα σε ενα πισι..εγω κι εσυ..εγω κι εσυ!!!!

    μπουχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος8:51 π.μ.

    αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα καλο καλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τύφλα να'χει ο Φοίβος σου λέω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το έστειλα σε όλα μου τα contacts όσο πιο γρήγορα μπορούσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε μας μια μούρλια κι εσύ....Μπορείς!!!