28.7.11

Απαπα καημός

Δεν πάω καλά. Νομίζω πρέπει να αυτοδιαγραφώ από το πανηγύρι των μουρλών· το έχω ξεπεράσει πια το στάδιο αυτό. Μιλάμε για κανονική σχιζοφρένεια.

Επέστρεψα σπίτι πριν μισή ώρα. Ωραία, ωραία. Ακούω μουσική από το υπερπέραν και υποθέτω ότι είναι ο απο κάτω που μεράκλωσε. Εν τω μεταξύ όσο την ακούω τόσο συμπαθώ τον γείτονα γιατί έχουμε τα ίδια γούστα. Τα ίδια τραγούδια έχω και εγώ στο mp3!

Mετά από ΜΙΣΗ ΩΡΑ συνειδητοποιώ ότι κάτι δεν πάει καλά. Δεν μπορεί ο κερατάς να ακούει ακριβώς τα ίδια με μένα?? Και μάλιστα με την ίδια σειρά που τα έχω στο mp3???? Να δεις που μπήκε κρυφά σπίτι και μoυ έκλεψε την playlist! Έτοιμος ήμουν να πάω κάτω να δω τι σκατά γίνεται μέχρι που ακούω το...


Τι θες??? Μ'αρέσει!!! Να κοιτάς τη δουλειά σου!! Τεσπα. Εκεί κατάλαβα τι έγινε. Το mp3 ήταν, έπεσε στο διάδρομο και πήρε μπρος το καταραμένο. Τα ακουστικά πάντως και γαμω ε?

Απαπα καημός! Απαπα καημός! Βρε έχασε τσ' αρβίλες ο μπαρμπα Μαθιός!

Όπα!

7 σχόλια:

  1. Ελα μωρε...Μη ψαχνεσαι..
    Σχιζοφρενεια ειναι,,,να ακους μουσικη...Χωρις mp3...!!!

    Καλο καλοκαιρι..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ζέστη φταίει! κι εγώ τελευταία, φωνές απο το υπερπέραν ακούω! και δεν έχω mp3 για να το δικαιολογήσω! Μήπως να γίνω μέλος του club σας;
    χι χι!
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φωνές...ακούω φωνές...
    Και μένα μ' αρέσουν τα παιδικά τραγούδια αλλά είμαι πιο πολύ της Λιλιπούπολης!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χμμμ...να το κοιτάξεις αυτό.
    Στο λέω ως σοφή γριά.
    Είχα μια συμμαθήτρια κάποτε, την Ιωάννα και είχε πάθει το ίδιο.
    Την έκαψαν τελικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαχαίρη, το κάνω και αυτό χαχαχα. Καλό Καλοκαίρι και σε σένα

    Άλεξ, αν είναι και ακούω φωνές από το υπερπέραν, νομίζω πρέπει να μπεις στην σακούλα πάραυτα!

    Ευαγγελία, καλή μωρέ και η Λιλιπούλολη, αλλά δεν έχει το rock edge των ζουζουνιών. Είμαι ροκάς κατα βάθος, καταλαβαίνεις

    Νεφέλω, τη ζαντάρκ λες? δευτεροξάδερφη του παππού του παππού του παππού μου ήταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ζουζούνια λοιπόν. Ναι, είσαι στα πρόθυρα της σχιζοφρένειας. Τραγουδάμε για τα χρώματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ζουζούνια = στροφή στην ποιότητα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε μας μια μούρλια κι εσύ....Μπορείς!!!