8.6.11

Πώς έληξε άδοξα ο πρώτος μου έρωτας

Εγώ που με βλέπετε, ή μάλλον που με διαβάζετε, μικρή ήμουν αγοροκόριτσο (ίσως κάτι έχει ξεμείνει και ως τα σήμερα). Έπιανα εύκολα φιλίες με αγόρια, με διάλεγαν στην ομάδα του μπάσκετ ή του ποδοσφαίρου, ακολουθούσα άνετα στις ποδηλατοβόλτες στα κατσάβραχα και γύρναγα σπίτι μες στις σκόνες.
Ίσως και να μην είναι τυχαίο ότι ο πρώτος φίλος που έκανα μόνη μου ήταν αγόρι (και στο προνήπιο παρακαλώ! Και ναι, μιλάμε ακόμα!). Είχα λοιπόν μια παράξενη σχέση με το άλλο φύλο, προτιμούσα να παίζουμε μπάλα ή κρυφτοκυνηγητό από το να κάθομαι να μελαγχολώ για το αν αρέσω στον χ ή τον ψ. Είχα αποφασίσει ότι είμαι μικρή για να με ενδιαφέρει να γκομενίζω, ή να χαλιέμαι από τις ζήλειες ή την αδιαφορία του άλλου φύλου (έχοντας και σαν παράδειγμα τις φίλες μου που βασανίζονταν).
Έλα όμως που κάποια στιγμή ξύπνησε η γυναίκα μέσα μου (που μάλλον κοιμόταν βαριά χοχοχο) και άρχισε να μου αρέσει ένας συμμαθητής.... Και σας λέω, είχα όλα τα συμπτώματα! Πεταλούδες, ανυπομονησία, πρόσεχα την εμφάνισή μου, αναρωτιόμουν αν με πρόσεχε κλπ κλπ κλπ. Δεν επεδίωκα τίποτα παραπάνω, ίσως όλη αυτή η αναμονή να ήταν αυτό που χρειαζόμουν τελικά, δεν ξέρω.
Ωσπου μια μέρα ήρθαν τα γενέθλιά μου....

Και ήρθε κι εκείνος σπίτι μου που είχαμε μαζευτεί συμμαθητές και φίλοι.

Και μου έφερε το δώρο μου (μεγάλη παρένθεση: δε με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα τα δώρα, όταν όμως μου κάνουν ένα δώρο θέλω να νιώθω ότι ο άλλος με σκέφτηκε για να το διαλέξει)

Το οποίο και άνοιξα:

Ήταν ένα cd του Τριαντάφυλλου!!!!!!(που όχι Τριαντάφυλλο, ούτε Βίσση και Βανδή στα πάνω τους δεν άκουγα - νο οφένς αη χόουπ)

Αυτό το cd λοιπόν σκότωσε άδοξα τον πρώτο έρωτά μου.

Μπορεί η πειρατεία να σκοτώνει τη μουσική, αλλά και η μουσική σκοτώνει τον έρωτα μερικές φορές!

13 σχόλια:

  1. Ντάξει, ήταν epic fail το δώρο του παιδιού!

    Πες μας και ποιό CD εκείνο τον καιρό θα έδινε ζωή στο συγκεκριμένο έρωτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. XAXAXAXA! Sorry αλλά όντως ήταν άκυρο! Τελικά η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά, το διαπιστώνω κι εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος10:48 μ.μ.

    χαχαχαχα Δε σου άρεσε ο Τριαντάφυλλος και του ψιθυρισες:

    Μη με τρυπάς σαν το τριαντάφυλλο
    δε σε αφήνω διψασμένο κι άφυλο,
    δε θελω να χεις εσυ παράπονο
    πες μου τι θες και πάψε να κλαις!

    http://www.youtube.com/watch?v=EdOgpEcv9Is&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τριαντάφυλλος;;;;
    Λες να ηταν ο αδερφος μου;
    Αυτος ακουγε κατι τετοια και τα πήγαινε και δωρα...(και τωρα που μεγαλωσε και εχει οικογενεια και εχει σοβαρευτει δεν ακουει τίποτα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Twisted Tool
    και με Κατσιμίχες συμβιβαζόμουνα!

    @ Gi Gaga Kouni Beli
    συνήθως στα σημεία μας εξουδετερώνουν, έτσι κι αλλιώς!

    @ Coula
    Νομίζω πως αυτό ήταν το σιντί. Είχε τον τύπο έξω καθισμένο και πίσω ένα πράσινο φόντο. Δεν το άκουσα ποτέ!Μιλάμε για μεγάλο σοκ!

    @Evil Chef
    Αποκλείεται, ακόμα ανύπαντρος είναι. Ελπίζω να σταμάτησε να πηγαίνει για δώρα σιντί :Ρ
    (οκ, καφρίλα, ο άνθρωπος μου πήρε και δώρο, αλλά βρε παιδί μου, μπιτ για μπιτ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τριαντάφυλλος? Μπλιάχ

    ...σκέψου όμως πόσα γκομενάκια θα έπεφταν με Τριαντάφυλλο?
    Βέβαια, σε υποτίμησε με το να σε βάζει στο ίδιο σακί με τις άλλες, οπότε καλύτερα έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος7:11 π.μ.

    eksartate ti titlo ixe to CD. kata ti gnomi mou tha ithele na sou pi kati meso kapion stixon Kapiou tragoudiou tou CD.

    Afto kanoun i antres otan kolonoun na ta poun.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα τραγουδια ειναι ρισκο...!!!
    Τα λουλουδια...Ειναι...Φαβα..!!!
    Τα εσωρρουχα...!! ειναι προστυχα...!!
    Τα...Ποστερ;;;
    Μωρε παρε εκει ενα..ταψι μπακλαβα!!!
    Να εισαι μεσα!!!
    Και..Πισω να στο δωσει...Παλι κερδισμενος εισαι..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. xaxaxaxaxaxa μα του Τριαντάφυλλου;!!!! Ελεος κι αυτός. Πάλι καλά που έδειξε το ποιόν του νωρίς πριν τον ερωτευτείς βαθύτερα :ΡΡΡ
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναι καλά, τώρα... άστα αυτά! Πας να μας πείς με τρόπο ότι σου αρέσει ο τριαντάφυλλος.. και πρόσεξε το σκεπτικό μου....
    Μετά απο καιρό θα σκάσει νέα ανάρτηση, με όλα τα τραγούδια του τριαντάφυλλου, και θα μας ανακοινωνήσεις ότι τελικά δεν άντεξες άλλο και έπεσες στα δίχτυα του έρωτα σου...
    Σε τσάκωσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ nefelokokkugia
    Η αλήθεια είναι πως δεν έμοιαζα πολύ με τα κορίτσια της εποχής μου!

    @ ανώνυμος/η
    μπα, δε νομίζω!

    @ Μαχαίρη
    Να εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι:
    δεν απαιτώ δώρα, προτιμώ να μη μου κάνουν αν δεν έχουν διάθεση να βρουν κάτι που να μου ταιριάζει. Εκτίμησα τη χειρονομία, αλλά από το περιεχόμενο κατάλαβα ότι δεν έχουμε μέλλον! :Ρ

    @ Daizy Crazy
    πω πω φανταζεσαι να τσακωνόμαστε? Μελωδία εγώ Ντέρτι εφ εμ αυτός χαχα!

    @ next_day
    όχι όχι όχιιιιιιιιιιιι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. HAHAHAHA
    HAHAHAHA
    HAHAHAHA
    HAHAHAHA

    εντάξει απλά έριξα τρελό γέλιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Vangel Greco
    αυτό λοιπόν είναι και hint για την επιθυμητή playlist της εκπομπής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε μας μια μούρλια κι εσύ....Μπορείς!!!