7.6.11

Εγώ και ο υπέροχος εαυτός μου!

Είναι ένα όμορφο πρωινό... όχι μεσημέρι ήταν... όχι.. πρωί... ή μήπως κάτι στην μέση... Κάτσε μισό να δω το μέιλ τί ώρα ήρθε....

Όλα λάθος.... Ώρα δεν θυμάμαι γιατί τελικά ήταν σχόλιο που ήρθε κι έσκασε.. Η Coula απαντάει σε ένα σχόλιο απειλώντας με ότι για να δεχτεί την πρόσκληση σε ένα άλλο blog θα πρέπει κι εγώ να δεχτώ να πάω σε ένα Πανηγύρι! Δεν βαριέσαι λέω... Ας πάω... Για τα πανηγύρια είμαστε.... 

Έλα όμως που δεν μου έλεγε ώρα και μέρος... Πώς σκατά θα πάω στο Πανηγύρι λοιπόν? Δεν δίνω και πολύ σημασία εκείνη την στιγμή γιατί έψαχνα απελπισμένα να βρω κάποια δουλειά να κάνω, γιατί τα αφεντικά ψάχνουν απελπισμένα δικαιολογία να μας διώξουν! Το βράδυ (είναι σίγουρο ότι ήταν βράδυ) ήρθε μέιλ με μια πρόσκληση για ένα blog! Το Πανηγύρι των Μουρλών λέγεται! Εδώ είμαστε λέω! Τσάμπα το άγχος μου ότι θα τρέχω στα Πανηγύρια! Προσπερνάω διακριτικά το γεγονός ότι με θεωρεί Μουρλή η Coula (μια χαρά παιδί είμαι) και αποδέχομαι την πρόσκληση!

Να' μαι κι εγώ λοιπόν εδώ! Χέστηκες το ξέρω, όμως δεν μπορούσα να μην παρουσιάσω τον υπερτέλειο εαυτό μου! Για να καταλάβεις πόσο υπέροχη είμαι.... Κάνω παρέα μόνο με τον εαυτό μου, τα βρίσκουμε στα πάντα! Μπορώ και του μιλάω για τα πάντα, ποτέ δεν φέρνει αντιρρήσεις και αυτό γιατί όχι γιατί είναι κανά χάπατο αλλά γιατί είμαι σωστή σε όλα! Το βασικότερο... γνωρίζω τα προτερήματα μου, γνωρίζω και τα ελαττώματα μου! Αχα! Τί νόμιζες? Ότι είμαι καμιά ψωνάρα! Τα ξέρω όλα πολύ καλά! Τα προτερήματα μου πολλά, ελαττώματα δεν έχω! Μην βιαστείς να μην πείς κακιά κουβέντα! Αν, λέω ΑΝ είχα ελαττώματα, θα τα έλεγα χωρίς φόβο και πάθος! Εγώ φταίω δηλαδή που δεν έχω??? 

Σε έπρηξα το ξέρω... Φεύγω! Γειά!

(πφφφ... Μόλις είδα στην προεπισκόπηση την φράση "Μουρλιές απο....." και εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω....)

11 σχόλια:

  1. "Γράψε μας μια μούρλια κι εσύ....Μπορείς!!!"...
    Το συνεχίζετε βλέπω το αστειάκι με τις μούρλιες και τους μουρλούς και τα μουρλά! Θα σας συνετίσω όλους εγώ και ο υπέροχος εαυτός μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όμως απ' ότι βλέπω το όνομά σου φιγουράρει με καμάρι στη λίστα των μουρλών! χεχε :P
    καλώς την! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Wilkommen! Άσε τα...τρελά, δεν πιάνουν εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ με τον από πάνω μου!!

    Καλώς όρισες ομορφιά!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος1:06 μ.μ.

    Δηλαδή θες να μας πεις πως δεν σου έχει πει κανείς ποτέ πως : Είσαι μούρλια;

    Ε στο λέμε εμεις!Πρέπει κάποτε να μάθεις την αλήθεια και να μην ζεις με ψευδαισθήσεις!!!

    Είσαι μια μούρλια λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο άτομο μου καλως σε βρίσκω κι από δω :))))))
    Μα ούτε ένα ελάττωμα; Μήπως η ομάδα; :ΡΡΡΡΡ
    Εκτός κι αν αλλάξεις και πας στην καλή σύντομα οποτε θα συγχωρηθείς :ΡΡΡ
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος2:01 μ.μ.

    @Daisy Crazy,

    νομίζεις πως θα τη γλυτώσεις;;;
    Για στείλε μου mail με το mail σου που θα σε φέρει κι εσένα στην θέση που σου αξιζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Gi Gaga Kouni Beli,
    καλώς σας βρήκα!! Δεν λέω τρελά! Απλώς την αλήθεια! :p

    @Vangel,
    γειά σου κι εσένα!! :)

    @Evil,
    welcome home?? χαχαχα! νομίζω θα συμφωνήσω!

    @Coula,
    αν το θέτεις έτσι, θα συμφωνήσω! ;)

    @DaisyCrazy,
    ε όχι και ελάττωμα η ομαδάρα! Και δεν αλλάζω! Που να με μαστιγώσεις! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλωσόρισες next_day! Κι εγώ νομίζω ότι μας ταιριάζεις, οπότε κάτσε και άσε τα παράπονα!

    Η daisούλα να προστεθεί άμεσα στους Μουρλούς. Να έχω και μια ψυχή κυπριακή για παρέα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @TwistedTool,
    τώρα που κάνατε το λάθος και με βάλατε στην παρέα, μπλέξατε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε μας μια μούρλια κι εσύ....Μπορείς!!!